En el foro

We have 81 guests and 1 member online
Publicidad
January 21, 2017, 11:34:26 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Pages: [1]
Topic Tools  
Read January 12, 2017, 02:22:10 AM #0
xiaoxiangyu

resultaten op de website

The Good: Als je gestamp op de rotsen voor de 100 mijl, zul je uiteindelijk wilt overschakelen naar de grote jongens die 3x dikker Nike Cortez Femme en 2x zwaarder, maar hebben weinig hiel-tot-teen drop, waardoor u zweven over rotsen.

Ik ben een van Adidas Zx Flux Dame de vele atleten die in de afgelopen jaren ontdekt dat minder meer is als het gaat om hardloopschoenen. Ik heb ultra weg en spoor races in alles lopen van schoenen met 10mm dikte nauwelijks-er Vibram FiveFingers, en ben ervan overtuigd dat mijn Nike Air Presto Femme Hobbit voeten kan staan ??om een ??stuk. Echter, ik heb ook ontdekt dat rotsen pijn doen en dat loopt op hen voor meer dan 100 mijl in een schoen die is zo dun als je $ 5 Old Navy flip-flops is, nou ja, pretty darn lame. Ik heb geleerd dat dit Nike Cortez Femme het beste als de brutale Massanutten Mountains van Virginia overtuigde me om drop-out 49 mijl in een 71-mijl dikke kont ras genaamd De race director vatte het samen met een passende reactie naast mijn resultaten op de website "The Ring.": "Minimaal schoenen plus maximaal rotsen = DNF."

Om mezelf te verlossen in de Massanuttens, liep ik de Massanutten Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames Mountain Trails 100 mijl lange race (MMT 100) in mei 2012. Iedereen die heeft gelopen in Virginia Massanutten Mountains kent het belang van het hebben van een paar schoenen die de meedogenloze rotsen op bijna elk bestand is tegen mijl van Adidas Gazelle Damen de paden. Deze bergen zijn bekend voor breekkoppen, kneuzingen poten en (ten minste) met vleeswonden hun slachtoffers.

Pages: [1]
Jump to:  

MySQL PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC XHTML 1.0 CSS
Page created in 0.1 seconds with 17 queries.
Publicidad